Життєвий шлях бренду
Ibanez - цікава сторінка в світовій історії музичних інструментів та бізнесу. Це чудовий приклад завзятості та наполегливості, і великої кількості хороших і не дуже співпадінь, що визначили долю компанії та траєкторію її розвитку. Попри важкі часи, війни, кризи та темні сторінки історії, їй все ж вдалося не лише встояти на локальному ринку, а й завоювати в прямому сенсі цього слова світову музичну індустрію, посівши в ній одне з топових місць. Про історію, що стоїть за назвою Ibanez - в нашому матеріалі розкаже спеціаліст
інтернет-магазину Музлайн.
Довга дорога на Олімп
Насправді, почалося все задовго до того, як з'явилася сама назва Ibanez. Історію цього бренду почала писати компанія під назвою Hoshino Gakki, яка у першій чверті XX століття почала імпортувати до Японії іспанські акустичні гітари майстерні Сальватора Ібаньєса. Якби не громадянська війна в Іспанії, що зруйнувала життя та бізнес майстра, так тривало б мабуть і надалі. Але те, що стало персональною життєвою трагедією в одній частині світу, в іншій частині перетворилася на можливість. Hoshino Gakki нею скористалися і відкрили власне виробництво акустичний гітар за зразками, що отримали з Іспанії. Японський підхід до побудування виробничих процесів, уява про якість та знання локальних запитів призвели до успіху, і навіть потроху вивели компанію на західний ринок, щоправда не в таких обсягах, як це сталося в майбутньому.
Навіть Друга Світова не змогла зруйнувати цього бізнеса, тож закономірно що після її завершення та тимчасової окупації Японії Штатами, вона дуже успішно вистрілила на світовому ринку, запропонувавши оновленому світу якісні і відносно недорогі гітари концертного та любительського класу. В 60-х справи пішли іще краще, поступово асортимент бренду розширився і в ньому з'явилися не лише акустики, а й:
- напівакустичні гітари;
- електрогітари;
- баси;
- а ближче до теперішнього часу і ще й педалі ефектів, різні аксесуари та мерч.
На сьогоднішній день компанія benez, що так само належить Hoshino Gakki, посідає місце в топі найпотужніших та найбажаніших брендів, що мають лояльність сотень тисяч музикантів по всьому світі, безліч виробництв та представництв як в Азії, так і в Європі та обох Америках, на її інструментах грають найкрутіші виконавці і причин думати, що у найближчому часі щось зміниться, як вважають фахівці інтернет-магазину
Muzline, абсолютно немає.
Інформація розміщена на правах реклами
object(MusicInfo_Model)#28 (21) {
["table"]=>
string(4) "info"
["appends"]=>
array(1) {
[0]=>
string(4) "date"
}
["timestamps"]=>
bool(false)
["primaryKey"]=>
string(6) "absnum"
["connection":protected]=>
NULL
["perPage":protected]=>
int(15)
["incrementing"]=>
bool(true)
["attributes":protected]=>
array(16) {
["absnum"]=>
int(250)
["title"]=>
string(60) "Стратегії і тактики компанії Ibanez"
["title_rss"]=>
string(0) ""
["adate"]=>
string(19) "2024-07-25 14:04:51"
["trans"]=>
string(35) "stratehii-i-taktyky-kompanii-ibanez"
["subtitle"]=>
string(69) "Історія бренду музичних інструментів"
["body"]=>
string(5084) "
Життєвий шлях бренду
Ibanez - цікава сторінка в світовій історії музичних інструментів та бізнесу. Це чудовий приклад завзятості та наполегливості, і великої кількості хороших і не дуже співпадінь, що визначили долю компанії та траєкторію її розвитку. Попри важкі часи, війни, кризи та темні сторінки історії, їй все ж вдалося не лише встояти на локальному ринку, а й завоювати в прямому сенсі цього слова світову музичну індустрію, посівши в ній одне з топових місць. Про історію, що стоїть за назвою Ibanez - в нашому матеріалі розкаже спеціаліст
інтернет-магазину Музлайн.
Довга дорога на Олімп
Насправді, почалося все задовго до того, як з'явилася сама назва Ibanez. Історію цього бренду почала писати компанія під назвою Hoshino Gakki, яка у першій чверті XX століття почала імпортувати до Японії іспанські акустичні гітари майстерні Сальватора Ібаньєса. Якби не громадянська війна в Іспанії, що зруйнувала життя та бізнес майстра, так тривало б мабуть і надалі. Але те, що стало персональною життєвою трагедією в одній частині світу, в іншій частині перетворилася на можливість. Hoshino Gakki нею скористалися і відкрили власне виробництво акустичний гітар за зразками, що отримали з Іспанії. Японський підхід до побудування виробничих процесів, уява про якість та знання локальних запитів призвели до успіху, і навіть потроху вивели компанію на західний ринок, щоправда не в таких обсягах, як це сталося в майбутньому.
Навіть Друга Світова не змогла зруйнувати цього бізнеса, тож закономірно що після її завершення та тимчасової окупації Японії Штатами, вона дуже успішно вистрілила на світовому ринку, запропонувавши оновленому світу якісні і відносно недорогі гітари концертного та любительського класу. В 60-х справи пішли іще краще, поступово асортимент бренду розширився і в ньому з'явилися не лише акустики, а й:
- напівакустичні гітари;
- електрогітари;
- баси;
- а ближче до теперішнього часу і ще й педалі ефектів, різні аксесуари та мерч.
На сьогоднішній день компанія benez, що так само належить Hoshino Gakki, посідає місце в топі найпотужніших та найбажаніших брендів, що мають лояльність сотень тисяч музикантів по всьому світі, безліч виробництв та представництв як в Азії, так і в Європі та обох Америках, на її інструментах грають найкрутіші виконавці і причин думати, що у найближчому часі щось зміниться, як вважають фахівці інтернет-магазину
Muzline, абсолютно немає.
Інформація розміщена на правах реклами
"
["source"]=>
string(0) ""
["img_source"]=>
string(0) ""
["sound"]=>
string(0) ""
["visible"]=>
int(1)
["rss"]=>
int(0)
["views"]=>
int(126)
["img"]=>
string(65) "https://static.nasheradio.ua/nasheradio/img/info/2/50/728x382.jpg"
["small_img"]=>
string(65) "https://static.nasheradio.ua/nasheradio/img/info/2/50/295x155.jpg"
["date_YMD"]=>
string(10) "2024-07-25"
}
["original":protected]=>
array(13) {
["absnum"]=>
int(250)
["title"]=>
string(60) "Стратегії і тактики компанії Ibanez"
["title_rss"]=>
string(0) ""
["adate"]=>
string(19) "2024-07-25 14:04:51"
["trans"]=>
string(35) "stratehii-i-taktyky-kompanii-ibanez"
["subtitle"]=>
string(69) "Історія бренду музичних інструментів"
["body"]=>
string(5084) "
Життєвий шлях бренду
Ibanez - цікава сторінка в світовій історії музичних інструментів та бізнесу. Це чудовий приклад завзятості та наполегливості, і великої кількості хороших і не дуже співпадінь, що визначили долю компанії та траєкторію її розвитку. Попри важкі часи, війни, кризи та темні сторінки історії, їй все ж вдалося не лише встояти на локальному ринку, а й завоювати в прямому сенсі цього слова світову музичну індустрію, посівши в ній одне з топових місць. Про історію, що стоїть за назвою Ibanez - в нашому матеріалі розкаже спеціаліст
інтернет-магазину Музлайн.
Довга дорога на Олімп
Насправді, почалося все задовго до того, як з'явилася сама назва Ibanez. Історію цього бренду почала писати компанія під назвою Hoshino Gakki, яка у першій чверті XX століття почала імпортувати до Японії іспанські акустичні гітари майстерні Сальватора Ібаньєса. Якби не громадянська війна в Іспанії, що зруйнувала життя та бізнес майстра, так тривало б мабуть і надалі. Але те, що стало персональною життєвою трагедією в одній частині світу, в іншій частині перетворилася на можливість. Hoshino Gakki нею скористалися і відкрили власне виробництво акустичний гітар за зразками, що отримали з Іспанії. Японський підхід до побудування виробничих процесів, уява про якість та знання локальних запитів призвели до успіху, і навіть потроху вивели компанію на західний ринок, щоправда не в таких обсягах, як це сталося в майбутньому.
Навіть Друга Світова не змогла зруйнувати цього бізнеса, тож закономірно що після її завершення та тимчасової окупації Японії Штатами, вона дуже успішно вистрілила на світовому ринку, запропонувавши оновленому світу якісні і відносно недорогі гітари концертного та любительського класу. В 60-х справи пішли іще краще, поступово асортимент бренду розширився і в ньому з'явилися не лише акустики, а й:
- напівакустичні гітари;
- електрогітари;
- баси;
- а ближче до теперішнього часу і ще й педалі ефектів, різні аксесуари та мерч.
На сьогоднішній день компанія benez, що так само належить Hoshino Gakki, посідає місце в топі найпотужніших та найбажаніших брендів, що мають лояльність сотень тисяч музикантів по всьому світі, безліч виробництв та представництв як в Азії, так і в Європі та обох Америках, на її інструментах грають найкрутіші виконавці і причин думати, що у найближчому часі щось зміниться, як вважають фахівці інтернет-магазину
Muzline, абсолютно немає.
Інформація розміщена на правах реклами
"
["source"]=>
string(0) ""
["img_source"]=>
string(0) ""
["sound"]=>
string(0) ""
["visible"]=>
int(1)
["rss"]=>
int(0)
["views"]=>
int(126)
}
["relations":protected]=>
array(0) {
}
["hidden":protected]=>
array(0) {
}
["visible":protected]=>
array(0) {
}
["fillable":protected]=>
array(0) {
}
["guarded":protected]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "*"
}
["dates":protected]=>
array(0) {
}
["casts":protected]=>
array(0) {
}
["touches":protected]=>
array(0) {
}
["observables":protected]=>
array(0) {
}
["with":protected]=>
array(0) {
}
["morphClass":protected]=>
NULL
["exists"]=>
bool(true)
}