Зараз в ефірі
Динаміки до
Зараз в ефірі
Наше Радіо Знай наших!

Стратегії і тактики компанії Ibanez

Стратегії і тактики компанії Ibanez
25.07.2024
126
Життєвий шлях бренду Ibanez - цікава сторінка в світовій історії музичних інструментів та бізнесу. Це чудовий приклад завзятості та наполегливості, і великої кількості хороших і не дуже співпадінь, що визначили долю компанії та траєкторію її розвитку. Попри важкі часи, війни, кризи та темні сторінки історії, їй все ж вдалося не лише встояти на локальному ринку, а й завоювати в прямому сенсі цього слова світову музичну індустрію, посівши в ній одне з топових місць. Про історію, що стоїть за назвою Ibanez - в нашому матеріалі розкаже спеціаліст інтернет-магазину Музлайн



Довга дорога на Олімп


Насправді, почалося все задовго до того, як з'явилася сама назва Ibanez. Історію цього бренду почала писати компанія під назвою Hoshino Gakki, яка у першій чверті XX століття почала імпортувати до Японії іспанські акустичні гітари майстерні Сальватора Ібаньєса. Якби не громадянська війна в Іспанії, що зруйнувала життя та бізнес майстра, так тривало б мабуть і надалі. Але те, що стало персональною життєвою трагедією в одній частині світу, в іншій частині перетворилася на можливість. Hoshino Gakki нею скористалися і відкрили власне виробництво акустичний гітар за зразками, що отримали з Іспанії. Японський підхід до побудування виробничих процесів, уява про якість та знання локальних запитів призвели до успіху, і навіть потроху вивели компанію на західний ринок, щоправда не в таких обсягах, як це сталося в майбутньому. 

Навіть Друга Світова не змогла зруйнувати цього бізнеса, тож закономірно що після її завершення та тимчасової окупації Японії Штатами, вона дуже успішно вистрілила на світовому ринку, запропонувавши оновленому світу якісні і відносно недорогі гітари концертного та любительського класу. В 60-х справи пішли іще краще, поступово асортимент бренду розширився і в ньому з'явилися не лише акустики, а й: 

  • напівакустичні гітари; 
  • електрогітари; 
  • баси; 
  • а ближче до теперішнього часу і ще й педалі ефектів, різні аксесуари та мерч.

На сьогоднішній день компанія benez, що так само належить Hoshino Gakki, посідає місце в топі найпотужніших та найбажаніших брендів, що мають лояльність сотень тисяч музикантів по всьому світі, безліч виробництв та представництв як в Азії, так і в Європі та обох Америках, на її інструментах грають найкрутіші виконавці і причин думати, що у найближчому часі щось зміниться, як вважають фахівці інтернет-магазину Muzline, абсолютно немає.

Інформація розміщена на правах реклами
object(MusicInfo_Model)#28 (21) { ["table"]=> string(4) "info" ["appends"]=> array(1) { [0]=> string(4) "date" } ["timestamps"]=> bool(false) ["primaryKey"]=> string(6) "absnum" ["connection":protected]=> NULL ["perPage":protected]=> int(15) ["incrementing"]=> bool(true) ["attributes":protected]=> array(16) { ["absnum"]=> int(250) ["title"]=> string(60) "Стратегії і тактики компанії Ibanez" ["title_rss"]=> string(0) "" ["adate"]=> string(19) "2024-07-25 14:04:51" ["trans"]=> string(35) "stratehii-i-taktyky-kompanii-ibanez" ["subtitle"]=> string(69) "Історія бренду музичних інструментів" ["body"]=> string(5084) " Життєвий шлях бренду Ibanez - цікава сторінка в світовій історії музичних інструментів та бізнесу. Це чудовий приклад завзятості та наполегливості, і великої кількості хороших і не дуже співпадінь, що визначили долю компанії та траєкторію її розвитку. Попри важкі часи, війни, кризи та темні сторінки історії, їй все ж вдалося не лише встояти на локальному ринку, а й завоювати в прямому сенсі цього слова світову музичну індустрію, посівши в ній одне з топових місць. Про історію, що стоїть за назвою Ibanez - в нашому матеріалі розкаже спеціаліст інтернет-магазину Музлайн



Довга дорога на Олімп


Насправді, почалося все задовго до того, як з'явилася сама назва Ibanez. Історію цього бренду почала писати компанія під назвою Hoshino Gakki, яка у першій чверті XX століття почала імпортувати до Японії іспанські акустичні гітари майстерні Сальватора Ібаньєса. Якби не громадянська війна в Іспанії, що зруйнувала життя та бізнес майстра, так тривало б мабуть і надалі. Але те, що стало персональною життєвою трагедією в одній частині світу, в іншій частині перетворилася на можливість. Hoshino Gakki нею скористалися і відкрили власне виробництво акустичний гітар за зразками, що отримали з Іспанії. Японський підхід до побудування виробничих процесів, уява про якість та знання локальних запитів призвели до успіху, і навіть потроху вивели компанію на західний ринок, щоправда не в таких обсягах, як це сталося в майбутньому. 

Навіть Друга Світова не змогла зруйнувати цього бізнеса, тож закономірно що після її завершення та тимчасової окупації Японії Штатами, вона дуже успішно вистрілила на світовому ринку, запропонувавши оновленому світу якісні і відносно недорогі гітари концертного та любительського класу. В 60-х справи пішли іще краще, поступово асортимент бренду розширився і в ньому з'явилися не лише акустики, а й: 

  • напівакустичні гітари; 
  • електрогітари; 
  • баси; 
  • а ближче до теперішнього часу і ще й педалі ефектів, різні аксесуари та мерч.

На сьогоднішній день компанія benez, що так само належить Hoshino Gakki, посідає місце в топі найпотужніших та найбажаніших брендів, що мають лояльність сотень тисяч музикантів по всьому світі, безліч виробництв та представництв як в Азії, так і в Європі та обох Америках, на її інструментах грають найкрутіші виконавці і причин думати, що у найближчому часі щось зміниться, як вважають фахівці інтернет-магазину Muzline, абсолютно немає.

Інформація розміщена на правах реклами
" ["source"]=> string(0) "" ["img_source"]=> string(0) "" ["sound"]=> string(0) "" ["visible"]=> int(1) ["rss"]=> int(0) ["views"]=> int(126) ["img"]=> string(65) "https://static.nasheradio.ua/nasheradio/img/info/2/50/728x382.jpg" ["small_img"]=> string(65) "https://static.nasheradio.ua/nasheradio/img/info/2/50/295x155.jpg" ["date_YMD"]=> string(10) "2024-07-25" } ["original":protected]=> array(13) { ["absnum"]=> int(250) ["title"]=> string(60) "Стратегії і тактики компанії Ibanez" ["title_rss"]=> string(0) "" ["adate"]=> string(19) "2024-07-25 14:04:51" ["trans"]=> string(35) "stratehii-i-taktyky-kompanii-ibanez" ["subtitle"]=> string(69) "Історія бренду музичних інструментів" ["body"]=> string(5084) " Життєвий шлях бренду Ibanez - цікава сторінка в світовій історії музичних інструментів та бізнесу. Це чудовий приклад завзятості та наполегливості, і великої кількості хороших і не дуже співпадінь, що визначили долю компанії та траєкторію її розвитку. Попри важкі часи, війни, кризи та темні сторінки історії, їй все ж вдалося не лише встояти на локальному ринку, а й завоювати в прямому сенсі цього слова світову музичну індустрію, посівши в ній одне з топових місць. Про історію, що стоїть за назвою Ibanez - в нашому матеріалі розкаже спеціаліст інтернет-магазину Музлайн



Довга дорога на Олімп


Насправді, почалося все задовго до того, як з'явилася сама назва Ibanez. Історію цього бренду почала писати компанія під назвою Hoshino Gakki, яка у першій чверті XX століття почала імпортувати до Японії іспанські акустичні гітари майстерні Сальватора Ібаньєса. Якби не громадянська війна в Іспанії, що зруйнувала життя та бізнес майстра, так тривало б мабуть і надалі. Але те, що стало персональною життєвою трагедією в одній частині світу, в іншій частині перетворилася на можливість. Hoshino Gakki нею скористалися і відкрили власне виробництво акустичний гітар за зразками, що отримали з Іспанії. Японський підхід до побудування виробничих процесів, уява про якість та знання локальних запитів призвели до успіху, і навіть потроху вивели компанію на західний ринок, щоправда не в таких обсягах, як це сталося в майбутньому. 

Навіть Друга Світова не змогла зруйнувати цього бізнеса, тож закономірно що після її завершення та тимчасової окупації Японії Штатами, вона дуже успішно вистрілила на світовому ринку, запропонувавши оновленому світу якісні і відносно недорогі гітари концертного та любительського класу. В 60-х справи пішли іще краще, поступово асортимент бренду розширився і в ньому з'явилися не лише акустики, а й: 

  • напівакустичні гітари; 
  • електрогітари; 
  • баси; 
  • а ближче до теперішнього часу і ще й педалі ефектів, різні аксесуари та мерч.

На сьогоднішній день компанія benez, що так само належить Hoshino Gakki, посідає місце в топі найпотужніших та найбажаніших брендів, що мають лояльність сотень тисяч музикантів по всьому світі, безліч виробництв та представництв як в Азії, так і в Європі та обох Америках, на її інструментах грають найкрутіші виконавці і причин думати, що у найближчому часі щось зміниться, як вважають фахівці інтернет-магазину Muzline, абсолютно немає.

Інформація розміщена на правах реклами
" ["source"]=> string(0) "" ["img_source"]=> string(0) "" ["sound"]=> string(0) "" ["visible"]=> int(1) ["rss"]=> int(0) ["views"]=> int(126) } ["relations":protected]=> array(0) { } ["hidden":protected]=> array(0) { } ["visible":protected]=> array(0) { } ["fillable":protected]=> array(0) { } ["guarded":protected]=> array(1) { [0]=> string(1) "*" } ["dates":protected]=> array(0) { } ["casts":protected]=> array(0) { } ["touches":protected]=> array(0) { } ["observables":protected]=> array(0) { } ["with":protected]=> array(0) { } ["morphClass":protected]=> NULL ["exists"]=> bool(true) }

Лайфстайл Нашого Радіо: ще більше цікавого

👇 Зверніть увагу

👍 Приєднуйтесь до нас

📱 Слухайте зі смартфона