Зараз в ефірі
Динаміки до
Зараз в ефірі
Yaktak & Святослав Вакарчук На нічному небі

Дослідження bodo: чи люблять українці вручати подарунки

Дослідження bodo: чи люблять українці вручати подарунки
19.08.2024
104
Коли потрібно підготувати презент, дарування перетворюється на головну тему для роздумів, особливо, якщо робите сюрприз людині, яку погано знаєте. Звичай обмінюватися подарунками властивий більшості культур світу — незалежно від того, яке свято ви відзначаєте. Вибрати правильний презент не просто, особливо коли ставлення людини до певних речей чи подарунків загалом вам не відоме. Це заплутана тема, адже на підхід до дарування впливають не лише особисті вподобання персони, а й багато зовнішніх факторів. Наприклад, результати дослідження цього питання (Theeranuch Pusaksrikit, Sydney Chinchanachokchai, 2021) показують, що на емоції, реакцію та процес прийняття презенту можуть впливати культурні відмінності та близькість стосунків. 

Як українці ставляться до подарунків: вплив традицій та культури


Подарункова традиція має давнє коріння, яке сягає глибини тисячоліть і пронизує всі культури та суспільства. Джерела цієї звички витікають із ранніх етапів людської цивілізації, коли люди обмінювалися символічними дрібницями на знак поваги, визнання та підтримки одне одного. Для вивчення теперішньої подарункової поведінки в Україні рекламно-комунікаційна група Publicis Groupe Ukraine провела соціологічне дослідження.



У bodo дослідили, що більше полюбляють українці: вручати чи отримувати подарунки


Акт дарування та отримання подарунків охоплює багато емоцій. Дослідження (Aknin, Lara B., Dunn, Elizabeth W., Proulx, Jason, Lok, Iris, Norton, Michael I.,2020) показують, що купувати щось для інших приносить більше задоволення, ніж витрачатися на себе. Компанія bodo провела опитування десяти респондентів серед клієнтів компанії (рандомна вибірка), щоб дослідити емоції та відчуття людей під час дарування й отримування. Більшість зазначили, що отримувати враження в подарунок було приємно, радісно та зручно:


«Мені подарували сертифікат на експрес-фотосесію — я знала, що про цей момент у мене залишиться матеріальна згадка», - Марія П.

«Була рада, що зможу випробувати такий формат. Вибрала враження не серед п'яти запропонованих, а з усього асортименту сайту. Це було супер зручно. Крім того, мені сподобалося пакування», - Іванна Ю.


Також опитувані відчували вдячність та одразу починали міркувати над презентом у відповідь.

Дарування ж враження у подарунок від bodo для кожного з респондентів залишало не лише позитивні відчуття, а й викликало задоволення і, щонайбільше, упевненість у якості подарунка. Тобто дарувальники таких презентів мали змогу відкинути хвилювання про те, чи сподобається імениннику отримане. Це підтверджують їхні слова:


«Відчував, що це солідний подарунок, і дарувати враження, а не щось матеріальне було незвично», - Олександр С.

«Коли я дарувала сертифікати від bodo, то також розуміла, що це нестиме користь саме емоціями. Намагалася вибирати враження, які людина для себе не організує в буденному житті, або ж намагалася дібрати ті, котрі допоможуть втілити мрію. Насправді приємно, коли можеш ось так підштовхнути когось до здійснення давніх бажань», - Ангеліна В.


Отже, під час опитування 9 з 10 респондентів стверджували, що дарувати їм подобається більше, ніж отримувати. 

Чому подарунки від компанії bodo — ідеальне рішення для українців




Компанію bodo не дарма вважають лідером сегмента ринку вражень у подарунок. Бренд працює вже понад 14 років і за цей час подарував незабутні емоції безлічі клієнтів. З допомогою bodo вам легко вдасться вибрати враження в подарунок на будь-який смак і бюджет. Компанія стане для вас найкращим помічником, адже надає великий асортимент і діапазон цін, можливість оформити замовлення й оплатити покупку онлайн чи офлайн, забезпечує доставку у великі міста України поштою або кур’єром, а також змогу скористатися самовивозом.

Інформація розміщена на правах реклами
object(MusicInfo_Model)#28 (21) { ["table"]=> string(4) "info" ["appends"]=> array(1) { [0]=> string(4) "date" } ["timestamps"]=> bool(false) ["primaryKey"]=> string(6) "absnum" ["connection":protected]=> NULL ["perPage":protected]=> int(15) ["incrementing"]=> bool(true) ["attributes":protected]=> array(16) { ["absnum"]=> int(260) ["title"]=> string(99) "Дослідження bodo: чи люблять українці вручати подарунки" ["title_rss"]=> string(0) "" ["adate"]=> string(19) "2024-08-19 17:19:14" ["trans"]=> string(60) "doslidzhennia-bodo-chy-liubliat-ukraintsi-vruchaty-podarunky" ["subtitle"]=> string(307) "Компанія bodo провела опитування десяти респондентів серед клієнтів компанії (рандомна вибірка), щоб дослідити емоції та відчуття людей під час дарування й отримування." ["body"]=> string(8057) " Коли потрібно підготувати презент, дарування перетворюється на головну тему для роздумів, особливо, якщо робите сюрприз людині, яку погано знаєте. Звичай обмінюватися подарунками властивий більшості культур світу — незалежно від того, яке свято ви відзначаєте. Вибрати правильний презент не просто, особливо коли ставлення людини до певних речей чи подарунків загалом вам не відоме. Це заплутана тема, адже на підхід до дарування впливають не лише особисті вподобання персони, а й багато зовнішніх факторів. Наприклад, результати дослідження цього питання (Theeranuch Pusaksrikit, Sydney Chinchanachokchai, 2021) показують, що на емоції, реакцію та процес прийняття презенту можуть впливати культурні відмінності та близькість стосунків. 

Як українці ставляться до подарунків: вплив традицій та культури


Подарункова традиція має давнє коріння, яке сягає глибини тисячоліть і пронизує всі культури та суспільства. Джерела цієї звички витікають із ранніх етапів людської цивілізації, коли люди обмінювалися символічними дрібницями на знак поваги, визнання та підтримки одне одного. Для вивчення теперішньої подарункової поведінки в Україні рекламно-комунікаційна група Publicis Groupe Ukraine провела соціологічне дослідження.



У bodo дослідили, що більше полюбляють українці: вручати чи отримувати подарунки


Акт дарування та отримання подарунків охоплює багато емоцій. Дослідження (Aknin, Lara B., Dunn, Elizabeth W., Proulx, Jason, Lok, Iris, Norton, Michael I.,2020) показують, що купувати щось для інших приносить більше задоволення, ніж витрачатися на себе. Компанія bodo провела опитування десяти респондентів серед клієнтів компанії (рандомна вибірка), щоб дослідити емоції та відчуття людей під час дарування й отримування. Більшість зазначили, що отримувати враження в подарунок було приємно, радісно та зручно:


«Мені подарували сертифікат на експрес-фотосесію — я знала, що про цей момент у мене залишиться матеріальна згадка», - Марія П.

«Була рада, що зможу випробувати такий формат. Вибрала враження не серед п'яти запропонованих, а з усього асортименту сайту. Це було супер зручно. Крім того, мені сподобалося пакування», - Іванна Ю.


Також опитувані відчували вдячність та одразу починали міркувати над презентом у відповідь.

Дарування ж враження у подарунок від bodo для кожного з респондентів залишало не лише позитивні відчуття, а й викликало задоволення і, щонайбільше, упевненість у якості подарунка. Тобто дарувальники таких презентів мали змогу відкинути хвилювання про те, чи сподобається імениннику отримане. Це підтверджують їхні слова:


«Відчував, що це солідний подарунок, і дарувати враження, а не щось матеріальне було незвично», - Олександр С.

«Коли я дарувала сертифікати від bodo, то також розуміла, що це нестиме користь саме емоціями. Намагалася вибирати враження, які людина для себе не організує в буденному житті, або ж намагалася дібрати ті, котрі допоможуть втілити мрію. Насправді приємно, коли можеш ось так підштовхнути когось до здійснення давніх бажань», - Ангеліна В.


Отже, під час опитування 9 з 10 респондентів стверджували, що дарувати їм подобається більше, ніж отримувати. 

Чому подарунки від компанії bodo — ідеальне рішення для українців




Компанію bodo не дарма вважають лідером сегмента ринку вражень у подарунок. Бренд працює вже понад 14 років і за цей час подарував незабутні емоції безлічі клієнтів. З допомогою bodo вам легко вдасться вибрати враження в подарунок на будь-який смак і бюджет. Компанія стане для вас найкращим помічником, адже надає великий асортимент і діапазон цін, можливість оформити замовлення й оплатити покупку онлайн чи офлайн, забезпечує доставку у великі міста України поштою або кур’єром, а також змогу скористатися самовивозом.

Інформація розміщена на правах реклами " ["source"]=> string(0) "" ["img_source"]=> string(0) "" ["sound"]=> string(0) "" ["visible"]=> int(1) ["rss"]=> int(0) ["views"]=> int(104) ["img"]=> string(65) "https://static.nasheradio.ua/nasheradio/img/info/2/60/728x382.jpg" ["small_img"]=> string(65) "https://static.nasheradio.ua/nasheradio/img/info/2/60/295x155.jpg" ["date_YMD"]=> string(10) "2024-08-19" } ["original":protected]=> array(13) { ["absnum"]=> int(260) ["title"]=> string(99) "Дослідження bodo: чи люблять українці вручати подарунки" ["title_rss"]=> string(0) "" ["adate"]=> string(19) "2024-08-19 17:19:14" ["trans"]=> string(60) "doslidzhennia-bodo-chy-liubliat-ukraintsi-vruchaty-podarunky" ["subtitle"]=> string(307) "Компанія bodo провела опитування десяти респондентів серед клієнтів компанії (рандомна вибірка), щоб дослідити емоції та відчуття людей під час дарування й отримування." ["body"]=> string(8057) " Коли потрібно підготувати презент, дарування перетворюється на головну тему для роздумів, особливо, якщо робите сюрприз людині, яку погано знаєте. Звичай обмінюватися подарунками властивий більшості культур світу — незалежно від того, яке свято ви відзначаєте. Вибрати правильний презент не просто, особливо коли ставлення людини до певних речей чи подарунків загалом вам не відоме. Це заплутана тема, адже на підхід до дарування впливають не лише особисті вподобання персони, а й багато зовнішніх факторів. Наприклад, результати дослідження цього питання (Theeranuch Pusaksrikit, Sydney Chinchanachokchai, 2021) показують, що на емоції, реакцію та процес прийняття презенту можуть впливати культурні відмінності та близькість стосунків. 

Як українці ставляться до подарунків: вплив традицій та культури


Подарункова традиція має давнє коріння, яке сягає глибини тисячоліть і пронизує всі культури та суспільства. Джерела цієї звички витікають із ранніх етапів людської цивілізації, коли люди обмінювалися символічними дрібницями на знак поваги, визнання та підтримки одне одного. Для вивчення теперішньої подарункової поведінки в Україні рекламно-комунікаційна група Publicis Groupe Ukraine провела соціологічне дослідження.



У bodo дослідили, що більше полюбляють українці: вручати чи отримувати подарунки


Акт дарування та отримання подарунків охоплює багато емоцій. Дослідження (Aknin, Lara B., Dunn, Elizabeth W., Proulx, Jason, Lok, Iris, Norton, Michael I.,2020) показують, що купувати щось для інших приносить більше задоволення, ніж витрачатися на себе. Компанія bodo провела опитування десяти респондентів серед клієнтів компанії (рандомна вибірка), щоб дослідити емоції та відчуття людей під час дарування й отримування. Більшість зазначили, що отримувати враження в подарунок було приємно, радісно та зручно:


«Мені подарували сертифікат на експрес-фотосесію — я знала, що про цей момент у мене залишиться матеріальна згадка», - Марія П.

«Була рада, що зможу випробувати такий формат. Вибрала враження не серед п'яти запропонованих, а з усього асортименту сайту. Це було супер зручно. Крім того, мені сподобалося пакування», - Іванна Ю.


Також опитувані відчували вдячність та одразу починали міркувати над презентом у відповідь.

Дарування ж враження у подарунок від bodo для кожного з респондентів залишало не лише позитивні відчуття, а й викликало задоволення і, щонайбільше, упевненість у якості подарунка. Тобто дарувальники таких презентів мали змогу відкинути хвилювання про те, чи сподобається імениннику отримане. Це підтверджують їхні слова:


«Відчував, що це солідний подарунок, і дарувати враження, а не щось матеріальне було незвично», - Олександр С.

«Коли я дарувала сертифікати від bodo, то також розуміла, що це нестиме користь саме емоціями. Намагалася вибирати враження, які людина для себе не організує в буденному житті, або ж намагалася дібрати ті, котрі допоможуть втілити мрію. Насправді приємно, коли можеш ось так підштовхнути когось до здійснення давніх бажань», - Ангеліна В.


Отже, під час опитування 9 з 10 респондентів стверджували, що дарувати їм подобається більше, ніж отримувати. 

Чому подарунки від компанії bodo — ідеальне рішення для українців




Компанію bodo не дарма вважають лідером сегмента ринку вражень у подарунок. Бренд працює вже понад 14 років і за цей час подарував незабутні емоції безлічі клієнтів. З допомогою bodo вам легко вдасться вибрати враження в подарунок на будь-який смак і бюджет. Компанія стане для вас найкращим помічником, адже надає великий асортимент і діапазон цін, можливість оформити замовлення й оплатити покупку онлайн чи офлайн, забезпечує доставку у великі міста України поштою або кур’єром, а також змогу скористатися самовивозом.

Інформація розміщена на правах реклами " ["source"]=> string(0) "" ["img_source"]=> string(0) "" ["sound"]=> string(0) "" ["visible"]=> int(1) ["rss"]=> int(0) ["views"]=> int(104) } ["relations":protected]=> array(0) { } ["hidden":protected]=> array(0) { } ["visible":protected]=> array(0) { } ["fillable":protected]=> array(0) { } ["guarded":protected]=> array(1) { [0]=> string(1) "*" } ["dates":protected]=> array(0) { } ["casts":protected]=> array(0) { } ["touches":protected]=> array(0) { } ["observables":protected]=> array(0) { } ["with":protected]=> array(0) { } ["morphClass":protected]=> NULL ["exists"]=> bool(true) }

Лайфстайл Нашого Радіо: ще більше цікавого

👇 Зверніть увагу

👍 Приєднуйтесь до нас

📱 Слухайте зі смартфона